Sláma

Background

Společnost Uzenářství a lahůdky Sláma je střední rodinná firma s tradicí od roku 1912. V sortimentu naleznete širokou nabídku kvalitních uzenin a lahůdkářských výrobků. Výrobky Sláma naleznete jak v nadnárodních řetězcích, tak v řadě tradičních prodejen a řeznictví. Vedení společnosti se rozhodlo akcelerovat marketingové aktivity, včetně redesignu grafické tváře společnosti, a proto nás oslovilo jako vhodného partnera pro nové marketingové projekty.

Zadání a cíle

Zadáním bylo navrhnout postupné kroky redesignu grafické tváře a následné tvorby jednotlivých komunikačních nástrojů a nástrojů podpory prodeje tak, aby byly v přímém souladu s požadavky společnosti a jejích zákazníků, stejně jako se strategií budování značky, povědomí a její image.

Strategie

V návaznosti na zadání a provedený benchmarking v oboru zpracování masa jsme navrhli komunikační strategii, která se opírala o řadu benefitů společnosti a vycházela z její dlouhé tradice a rodinného vlastnictví značky. Byl navržen nový design, který evokoval poctivou řemeslnou výrobu, opírající se o více než stoletou historii. Cílový stav vnímání značky Sláma byl nadefinován tedy jako symbolu tradice a kvality, tradičního rodinného výrobce s poctivými originálními výrobky.

Výsledek

Vytvořili jsme nový koncept grafické tváře značky Sláma s decentně historizujícími prvky, které evokují staletou historii a zároveň poctivost a řemeslnost. Nový design jsme začali postupně aplikovat na řadu komunikačních nástrojů, především na tiskoviny, včetně katalogu a profilu společnosti. Nový design vyvolal značný ohlas u zákazníků a velmi pozitivní reakce. Proces redesignu tím nekončí a pokračujeme v další spolupráci.

Použité nástroje

Katalog společnosti, profil společnosti, promo stánky, roll-upy, vizitky a další.