MSK Letiště

Na křídlech komunikace s Moravskoslezským krajem

Shrnutí

Úspěch ve výběrovém řízení k veřejné zakázce nám dala úžasnou zkušenost s projektem ve spolupráci se státní správou.  Zadavatelem byl MSK a cílem byla propagace kraje, jako ,,Brány do světa“ s informací o nových přímých linkách z Ostravy.  Jednorázová komunikační kampaň napříč 8 kraji ve třech státech.

O firmě

Moravskoslezský kraj je jeden ze 14 územně samosprávných celků v České republice. Krajský úřad je orgánem vykonávajícím též přenesenou působnost státní správy.  MSK patří mezi tři nejlidnatější kraje republiky.

Úvod

Realizace projektu byla jasně definována požadavky zadavatele. Nosnou informací bylo uvedení do provozu dvou nových přímých linek z ostravského Letiště Leoše Janáčka – do Itálie a Dubaje. Kampaň probíhala v pěti krajích České republiky, ve dvou vojvodstvích Polska a jednom kraji Slovenska. Všechny vybrané kraje jsou v přiměřené dojezdové vzdálenosti. V tuto chvíli se účastníme nové výzvy k veřejné zakázce na pokračování kampaně.

Strategie

Výběr komunikačních kanálů byl nastaven již v zadávací dokumentaci. Na nás tedy bylo provézt průzkum a vybrat jednotlivé mediální prostory.  Ve všech třech státech jsme spolupracovali se dvěma nejposlouchanějšími stanicemi. Spot byl natočen ve všech jazykových mutacích.  Outdoor ploch v podobě billboardu bylo celkově 50 a umístěny byly u největších dopravních tepen ve vybraných krajích.

Tři nejnavštěvovanější servery v každé republice sloužili k uveřejnění 18 bannerů a 9 PR článků. K tomu všemu se přidaly sponzorované příspěvky na Facebooku. Zároveň s kampaní jsme realizovali soutěž o letenky. K tomuto účelu byla vytvořena microsite s informacemi a propagována na Facebooku.

Celkově jsme on-line kampaní zajistili 9 milionů impresí u bannerů s 15.302 prokliky, dále 72.019 zobrazení reklamy na facebooku k soutěži a 2.163 prokliky a 214.863 dosahem sponzorovaných příspěvků a 9.939 prokliky.  

Realizace v rámci kampaně

Všechny použité formáty online reklamy byly v jednotném vizuálním stylu, což podpořilo úspěch v proklicích a dosahu.