Mondeléz

Eventová chuťovka pro výrobce cukrovinek

SHRNUTÍ

Přední česká Public Relations agentura EMC zastupující společnost Mondelēz Internetional hledala partnera pro uspořádání eventu v Moravskoslezském kraji. Volba padla na naši společnost a před námi tak ležel velký úkol – uspořádat akci „Poklepání základního kamene nové haly“.

O FIRMĚ

Na území České republiky a Slovenska vyrábí Mondelēz International své výrobky v celkem čtyřech továrnách. Továrna Opavia nese své jméno podle města Opavy, kde se v největší továrně Mondelēz International na území České republiky a Slovenska vyrábějí sušenky.

ÚVOD

Akce „Poklepání základního kamene nové haly“ se skládala ze dvou částí: dopolední program pro VIP hosty, novináře a politiky a odpolední grilování pod širým nebem pro zaměstnance se společenským programem.

STRATEGIE

Naším úkolem bylo kompletně zajistit dopolední catering pro cca 80 významných hostů, poté připravit kompletní odpolední program a catering pro cca 600 zaměstnanců. Bylo potřeba zajistit vše, od mobilních toalet až po kompletně ozvučené pódium. Ve spolupráci s externími dodavateli jsme zajistili grilované speciality, stany a pivní sety. Odpoledne vystoupila opavská kapela, poté také Marcel Woodmann, zaměstnanci také mohli soutěžit o ceny.

Dopolední program navštívilo přes 80 hostů, mezi nimi také dvě ministryně s doprovodem. Odpoledne přišlo cca 200 zaměstnanců, kteří si mohli vychutnat nejen dobré jídlo a pití, ale také kulturní vystoupení.

Realizace v rámci kampaně

Catering, ozvučení, kulturní program, soutěže, hostesky, letecké záběry, video.